torsdag, juni 05, 2014

Endelig!

I dag fikk jeg endelig den telefonen jeg har ventet så skrekkelig lenge på. 8 år og 8 måneders venting har gitt fantastiske resultater. Jeg er blitt mamma til ei nydelig jente som nettopp har fylt 3 år. Hun bor i Xianyang City i Shaanxi-provinsen, og vi reiser trolig allerede 17. juli.

Bildene viser en veldig alvorlig jente med runde kinn og tykt hår. Frøken Snupp kikket på bildene og sa det vi begge følte: - Det er rart at lillesøsteren min er en jeg aldri har møtt, men jeg er jo allerede glad i henne!

Etter å ha vist bilder og lest rapport for besteforeldrene, dro frøken Snupp og jeg på kinesisk resturant for å feire. Akkurat som vi hadde planlagt det tidlig i vår. Etterpå måtte vi innom et sted å kjøpe et leketøy. Det ble en knallrosa og hvit utgave av frøken Kanin fra Karsten og Petra-bøkene. Den skal nok passe perfekt for Lillesnupp, tror vi.



I dag, på selve tildelingsdagen, ville min kjære mormor blitt 105 år gammel hvis hun fortsatt hadde levd. Og vi får møte vår lille elskling 105 måneder etter oppstarten av denne langdryge adopsjonsprosessen.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer sååå mye! Så herlig! Endelig! Det har jammen vært en lang prosess...

Hilsen H.

Anonym sa...

Gratulerer så mye her også! :-)
Masse magiske tall i historien... Det var den rette dagen, og den rette jenta! :-)

Ble helt blank i øynene av storesøsters kommentar...

Ønsker dere en fin innspurt mot den store reisen. Nyyyyt......!

God pinse!

Mvh HildeSu

Anonym sa...

Åhh, nå kom tårene igjen her!
Gratulerer!!
Siren(ita)

Anonym sa...

Fantastiske nyheter! Gratulerer så mye med ei lita datter og lillesøster.

Mvh Cathrine (cat69)

Anonym sa...

Gratulerer så mye til både deg og storesøster! Jeg har også fulgt dere fra sidelinjen og ble så glad da jeg leste dette innlegget.
For to år siden hentet vi hjem vår lille prinsesse fra Thailand. Hun var også 3 år da hun kom:) Ønsker dere masse lykke til med reiseforberedelsene!!

Helene sa...

Tusen takk alle sammen. Det er så utrolig hyggelig å lese disse kommentarene. Jeg har hatt et godt nettverk rundt meg og har brukt Ønskebarn ganske aktivt, men denne bloggen har jeg egentlig hatt mest følelsen av at jeg sendte ut i intet og at ingen leste den. Nå ser jeg jo at det ikke stemmer. Det er en ordentlig fin følelse. Takk igjen!

Anonym sa...

Åh, gratulerer så mye!
Endelig får dere hverandre<3
Lykke til på reisen og tiden som kommer.
Det er utrolig hvor glad man kan bli for noen man ikke kjenner.

Bente sa...

Gratulerer! Nydelig kommentar fra frøken Snupp :-) Gleder meg til å treffe dere i morgen, og få se bilder av lillesøster.

Benthe sa...

Hvis dette hadde vært "facebook" skulle jeg trykket "Like" 105 ganger :-)
Hilsen mamma til 2 kinajenter som akkurat har vært på Kinatreff for den minste for 9.gang

Anonym sa...

Gratulerer så mye!!! Jeg har fulgt litt med på bloggen din og syns det er så fantastisk hvilken vending alt har tatt!! Så herlig at dere skal bli tre i familien!! Lykke til!!!:-)