mandag, juni 02, 2014

Tildeling på vei!

Først ville ryktene ha det til at tildelingene var sendt. Så kom det kontrabeskjed, de jobbet fortsatt med dem. Så kom det ny melding om at de var sendt. Og etter hvert kom det også rykter om at det bare var to dager med. Det var på fredag. I løpet av helgen bekreftet to utenlandske foreninger at tildelinger var sendt og at cut off var 6.12.06.

I dag ringte jeg Verdens Barn for å forsikre meg om at vi var med. Det tok noen timer, så oppdaterte de nettsidene sine og bekreftet ryktene. Nå tør jeg endelig tro det.

Det tar fra noen dager til to uker før alle papirene er oversatt og den store telefonen kommer. Akkurat nå er jeg rolig. Det kommer vil ikke vare.

Hilsen den lykkelige, kommende to-barns-moren


P.S. Se under "Tildelinger" og "LID-dager igjen" i høyremargen, da. Trodde aldri jeg ville nå dit og fortsatt være med i racet. D.S.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer så mye!!! Så spennende! Nå kommer jeg til å gå inn ofte og sjekke for å se om det skjer noe mer... :)

Hilsen H.

Helene sa...

Tusen takk! Ja, her gjelder det å følge med. :)

Anonym sa...

Ja, JEG er ikke rolig, for å si det sånn....! ;-) Vi kjenner ikke hverandre, men jeg er helt "oppskrudd" på dine vegne! Men sånn er det i denne adopsjons-verdenen, - man har "been there, done that" og kjenner seg så inderlig igjen når andre står i samme situasjon.
Gleder meg enormt med deg, og venter i spenning!

Klem, HildeSu

Helene sa...

Rart det der. Jeg har også tidvis vært langt mer opphisset på andres vegne enn jeg i blant er på egne vegne. Men dette går definitivt i bølger. Akkurat nå er jeg riktig spent, hvis jeg skal være ærlig. Det har med posten over å gjøre, hvis det skulle være tvil. :D