søndag, desember 30, 2012

Nok et år

Så er nok et år over. Vi er straks ferdige med 2012, og 2013 står for døren. Jeg håper det nye året vil bringe flere gode enn vonde opplevelser for oss alle.

Det jeg vet med stor sikkerhet er at 2013 vil være det året jeg går ut av adopsjonskøen etter å ha ventet i 7 1/2 år. Jeg vil forlate køen som ettbarnsmor, i stedet for tobarnsmor. Sårt er det, men det er en del av livets realiteter. Det går ikke alltid bra. Det vet jeg av erfaring.

Min evige trøst er min vakre, flotte niåring. Tidligere denne måneden har jeg sett henne danse både jazz og ballett på en stor scene foran flere hundre publikummere. Hun var et stort smil hele tiden hun var på scenen og elsket hvert minutt. Hun gjør det bra på skolen, har mange venner, er blid og hyggelig. Hun er mitt livs lys, verken mer eller mindre.

Jeg ønsker dere hver især et riktig godt nytt år.

Ingen kommentarer: